1393-10-09 16:49
1262
0
8087

من با واسطه فرماندار نشدم/ در 9 روز خانه‌نشینی احمدی نژاد، عکس وی و مشایی که پشت سرم بود را پایین آوردم و عکس امام(ره) را نصب کردم/ فتنه سال 88 را به یک گروه خاص نسبت ندهید

فرماندار اسبق گرگان در گالیکش گفت: احمدی‌نژاد و مشایی آن روزی که به هر دلیلی 9 روز خانه‌نشین شدند فرماندار گرگان بودم و بنری که در فرمانداری زده بودند و عکس پشت سر من احمدی‌نژاد و مشایی بودند را پایین آوردم.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، پنجمین سالگرد حماسه ماندگار یوم‌الله نهم دی‌ماه با حضور اقشار مختلف مردم متدین و انقلابی شهرستان گالیکش صبح امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در تداوم سنت حسنه سنوات قبل همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله 9دی‌ماه این همایش بزرگ همزمان با دیگر نقاط کشور رأس ساعت 10 صبح در این شهرستان برگزار شد.

فرماندار اسبق گرگان در این مراسم، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی حماسه بصیرت و روز میثاق امت با ولایت بود.

9 دی روز اتحاد، بیداری، پیوند امت با امام و روز رسوایی منافقان و فتنه‌گران است

جعفر گرزین با اشاره به اینکه 9 دی روز اتحاد، بیداری، پیوند امت با امام و روز رسوایی منافقان و فتنه‌گران است عنوان کرد:‌ 9 دی روز به‌یادماندنی تاریخ درخشان ایران اسلامی است و اجتماع کم‌نظیر و عظیم مردم یوم‌الله 9 دی گویای یک حقیقت روشن است و آن حقیقت مسئله پیوند قلبی مردم با ولایت و رهبری است.

وی تصریح کرد: اجتماع عظیم مردم در 9 دی به‌منظور درس‌آموزی و حضور به‌موقع درصحنه، عمل به‌موقع، ایستادگی و استقامت درراه آرمان‌های ولایی انقلاب اسلامی است.

فرمانده اسبق شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: روز 9 دی روز عبرت است برای کسانی که نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

وی با اشاره به این مطلب که باگذشت 36 سال از دوران قیام انقلاب اسلامی که به اوج خود رسیده و تثبیت شدن است گفت: ملت ایران حوادث و اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و تاریخ گواه این حوادث است.

وی ادامه داد: این حوادثی که ملت ما با سربلندی پشت سر گذاشته‌اند نه‌تنها برای افراد و کشور که برای تمامی بشریت اثربخش شده است.

گرزین تأکید کرد: مسئولین می‌بایست قدرشناس وجود نعمتی به نام مردم عزیز، فهیم و با بصیرت باشند که یک‌بار دیگر در انقلاب با خلق حماسه 9 دی اثر خودشان را پیدا کردند.

فتنه سال 88 را به یک گروه خاص نسبت ندهید

وی با اشاره به این مطلب که فتنه سال 88 را به یک گروه خاص نسبت ندهید گفت: روز عاشورای سال 88 اوج تحرکات فتنه گران بود و روز تقابل سپاه خدا بر سپاه یزید.

گرزین با اشاره به این مطلب از سال 1316 تاکنون تنها فرمانداری بوده که به مدت 6 سال در گرگان فرمانداری کرده است گفت: به عشق تفکر و منش مردمی، استکبارستیزی و ولایت مداری آقای احمدی‌نژاد به دولت آمدم وگر نه هیچ جا را با سپاه و خدمت به بسیجیانم عوض نمی‌کردم.

من با واسطه فرماندار نشدم

وی تصریح کرد: از من خواسته شد و واسطه‌ای هم نگرفتم که فرماندار شوم.

به گفته گرزین در استان گلستان اگر قرار بود یک کسی وصل شود به جریان انحرافی که محوریت آن آقای مشایی بود می‌بایست من باشم که در سال 60 در منطقه 3 گیلان اتاقم با ایشان فقط یک ستون فاصله داشت.

در 9 روز خانه‌نشینی احمدی نژاد، عکس وی و مشایی را از پشت سرم پایین آوردم

وی با اشاره به این مطلب که خیلی از مسائلی که در خصوص مشایی مانند طی الارض می‌گفتند قبول ندارم گفت: احمدی‌نژاد و مشایی آن روزی که به هر دلیلی 9 روز خانه‌نشین شدند فرماندار گرگان بودم و بنری که در فرمانداری زده بودند و عکس پشت سر من احمدی‌نژاد و مشایی بودند را پایین آوردم.

گرزین ادامه داد: مدیرکل اطلاعات و استاندار وقت گفت این عکس باید سر جایش نصب شود گفتم مگر این‌همه بنر جابجا می‌کنند شما پرس‌وجو می‌کنید. بنر احمدی نژاد را پایین کشیدم و جای آن بنری که عکس امام در آن بود و نوشته‌شده بود پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد نصب کردم.

وی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر نیز به خیلی از روش و منش‌های احمدی‌نژاد اعتقاددارم گفت: رهبری فرمودند احمدی‌نژاد قطار انقلاب را که منحرف‌شده بود به مسیر خودش برگرداند و ما منکر آتشی که دریکی از کابین‌های آن بود نیز نمی‌شویم.

گرزین با اشاره به این مطلب که 9 دی تکراری از 22 بهمن است گفت: آقایان روشن‌فکر همه بدانید مردم این ملت اگر ببینند دل رهبری به درد آمد چشم شمارا از حدقه درخواهند آورد.

وی در پایان گفت: عبور از جریان فتنه مسیری ندارد مگر مسیر اطاعت از ولایت.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.